bra måndag.

Hejs! Som sagt så har det varit en bra måndag. Först bar det iväg till skolan och där vämtade det en lektion svenska, mat och sedan hem. Var riktigt skönt att få sluta tidigare pågrund av att vi inte hade någon gympa. När jag kom hem kikade jag på modelljakten sen kom Johanna och vi bakade kladdkaka och åt det sen bar det iväg på träning och den var efterlängtad!

Till helgen så har vi den första serie matchen och jag hoppas,hoppas att jag får vara med och spela. Men bara att försöka göra sitt bästa på träningarna det och sedan kan man ju inte göra mycket mer. :)



Jag och johanna på en historia lektion för ungefär två veckor sedan, så snygga!

Kommentarer
Postat av: malin

klart du får va med sandrus, du är kung! :)

2011-10-12 @ 16:56:02
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0