Color.

Hallådär! Nu är klockan tjugo i elva och jag ska pallra mig i säng snart men måste tvätta bort sminket och borsta tänderna samt stänka av datorn osv. Det har varit en vanlig dag med skola och sådant. Efter skolam bjöd johanna mig på fika eftersom att vi slog vad om en grej och jag hade såklart rätt och vinsten var alltså en fika!

Imorgon är det äntligen fredag och det är så underbart! På kvällen så ska vi till sanna ska bli myys och skojj det.
Har även historia som måste bli klart på lektionen imorgon jag hoppas verkligen på att det går nogorlunda för mig iallafall för jag har inte kommit någon vart alls nu känns det som, aja shit the same känner jag det blir nog bra.

slänger upp nåra bilder da.!




haha fuul, men det kan inte hjälpas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0