halloween!

Hallådär! Japp snart halloween också. Ska bli kuligt det, ser fram emot nästa helg gör mycke! Har försökt att sminka mig så jag ska va på halloween men inge väldigt nörr utan typ bara svart ögonskugga och rödaktigt läppstift. Sedan hade jag ju sånt dära "fake blod"  men såg kanske inte så snyggt ut när jag gjorde det men haha ngn kanske kan hjälpa mig höhö. Hatar ju verkligen å klä ut mig också men tänkte typ bara ha en cap ännö och kanske några hucktänder om jag har några.. Aja det är ngt iaf! :)

 
Såhär typ hade jag tänkt mig ögonen.. hehe!


 ursäkta bilden haha men det syns iaf ahah !


haha ja inget exklusivt direkt men det passar mig det , vill inte va för mycket utklädd, jag trivs i att bara va mig själv jag haha! som jag sa när jag var liten : " Jag är bara sandra!" haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0