Hinder.

Hallojs! Idag är det tisdag och vi hade typ idrotts/frilufsdag. Blev ju inte mycket sportgrejer men det var iaf massa tävlingsr och det var roligt. Efter skolan så va jag med sanna en sväng i stan, hon bjöd mig även på en kanelbulle eftersom att det är kanelbullens dag och jag hade inga pengar.. Det var iaf snällt och gott!♥  Sedan bar det av mot busstationen där jag sedan fick ta bussen emot forshaga eftersom att jag skulle spela match där och skulle inte hinna hem till samlingen och inte dit tills matchen heller för den delen. Så jag fick ju ta med mig klubban och det till skolan men det gick galant.

Vu förlorade matchen men det var roligt att spela och jag tycker inte att det gick jätte dåligt för oss det är ju ändå första matchen (träningsmatch).



bara cambilder på mig men aja. Sleten tjej by the way! Ser ju helt körd ut.
Håret ä ju..aa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0