like the city is on fire tonight.

HallÅ! Kom hem för inte så länge sedan. Har slängt i mig en sopptallrik och ska om en liten stund cykla till sanna där vi ska se på top model och kanske baka något. Skolan idag var allmänt dryg, så det var lycka att vi bara behövde att se på film under engelska lektionen å även få sluta tidigare än vad vi skulle egentligen. Mer än en timma tidigare så dä va gött! Något annat som var otroligt gött var att vi aldrig fick uppgiften i naturkunskapen som vi skulle fått idag utan vi bara pratade igenom hela lektionen snacka om najs. Men jag var så trött idag så ögonen föll ihop på mig nästan jämt kändes det som, haha :)



Jag och johanna in tha schooL!


Och jag nu.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0