save me tonight.

HallÅ! Kort dag i skolan idag. Internetet på skolan var det ngt fel på så vi tog tjugo i ett bussen hem eftersom att vi ändå inte kunde få tag på material osv. Det var riktigt gött iallafall! Gjorde ingen nytta här hemma heller inget skolarbet eller ngt men vafan har ju inte fått deadline på uppgiften än så det kan inte vara så brottom faktiskt.

Jag tar alltid ut helgen i förskott, när torsdagen är klar så tänker jag mig att det är helg. Men det blir ju faktiskt helg imorgon! :)

Ska springa upp och borsta tänderna och tvätta bort sminket nu så att jag är redo för att sova sen. Hoppas alarmet funkar som det ska imorgon också. Har krånglat lite.


Ser ut som om jag bär huvudet i händerna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0