this gotta be the good life!

Halloj! Idag har det varit skola och sedan blev det träning. Body attack nere i hallen. Vi i dam J fick vara med A-laget på det. Va tre instruktörer från styrkan där som körde passet med oss. Verkligen inte min grej om jag säger såhär- jag skulle inte göra det frivilligt igen. Men detta passet räknades ju med till våra träningar (den va alltså obligatorisk) så då är det klart att man går.

Imorgon är det vanlig innebandy träning iaf och jag ser fram emot det. Men mina ben kommer ju vara helt slut imorgon. Det är dom redan men kommer ju vara värre imorgon. Kan ju säga att det känns i benen efter attacken iaf! haha men gött mä lite träningsvärk kanske.


Nu ska jag hoppa i säng för att sussa sött och dö på att gå upp tidigt men älska onsdagar! har bara en lektion och sedan coachtid. Hatar dock att vi har ett test i matte på torsdag fast inget som spelar in ngt speciellt på själva betyget utan för att vi ska se hur kriterierna för betygena ser ut och för att se vad vi kan och vad vi behöver träna mera på. Jag suger verkligen på matte så skulle vara så roligt att få bra resultat men jaja hoppas kan man alltid göra men dock så är hoppet oftast det som aldrig ger en något man vill. Bara falska förhoppningar , haha sant ju! ;)

Fick tillbaka mitt betyg på digerdöden är verkligen inte nöjd fy och usch.. jaja det går att förbättra iaf och ä ju inte direkt något som inte går att ändra på! 

Nu skrev jag massa här känd ja! så säger godnatt.



Ger er denna vackra bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0