16:49

Hallå där! kom ju hem tidigt idag, vid tio i två typ eftersom att jag tog tjugo i ett bussen hem. Men det var så himla skönt med bara en lektion idag och trött har jag varit också, hade svårt att somna och sedan frös jag ju röven av mig..Men vilken tur att jag överlevde! ;)
Känns så underbart att jag har gjort det som ska göras i skolan. Är så himla gött. Hoppas och tror att vi inte kommer få ngn ny uppgift denna vecka fy vad underbart det skulle vara!

Nu när jag kom hem slängde jag på mig en stor gosig tröja som jag myst ner mig i. Fick reda på att jag har träning idag också. Aldrig fel med lite motion och verkligen inte när man får göra det på ett roligt sätt. Träningen börjar vid halv sju och hoppas innerligt att jag hinner hem till idol. Bara att skynda hem det annars finns ju alltid tv4 play. Haha jag verkar desperat.

Måste tillägga att jag tycker synd om sanna som får sluta så sent på måndagar och på det så får hon skratta själv..hur hemskt tråkigt låter inte det då?!!
Sanna jag skulle ha skrattat iaf som du sa ! :D





Ja här har ni tre extremt snygga bilder på mig men här ser ni iaf den underbart
gosiga tröjan och hur cool jag ä mä hörlurera på....hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0