coldest story ever told.

Hej, det var ett tag sedan jag skrev här nu. Men jag har haft skolan och gjort saker och inte hunnit med på kvällen för försökt att lägga mig så tidigt som möjligt. Ska gå på träningen idag har ju missat tre träningar nu pga foten men idag ska jag träna och hoppas på att foten håller! Har även bytt klass ifrån blandklass mellan samhäll och natur till en ren samhällsklass. Har tänkt på det hela veckan nu och grubblat. Jag har ju Johanna där och det känns helt enkelt rätt, det ä så det ska va liksom!

Bara att hoppas på att den nya klassen som jag ska gå i inte har ngt emot att jag börjar där istället.
imorgon hoppas jag på att få datorn, man kunde fått den idag men det var så lång kö nu på slutet och orka verkligen inte det! Så skönt att komma hem vid tre tiden. Får ju även schema imorgon jue, joppas det ser bra ut då.


Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men det spörs, bara hoppas på att det inte gör ont i foten på träningen sen! Och min kondition kommer ju va den sämsta ever känner jag, hade inte direkt bra innan och nu har jag inte trännat på en och en halv vecka. Men har samtidigt varit skönt att bara fått ta det lungt och må. men har sett fram emot fotbollsträningen nu! :)






 Och det ska bli riktigt skönt att det är helg efter imorgon!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0