Ditt hus är inte något hem.

HallÅ! Som vanligt har det varit skola och jag trivs som fisken i vattnet med skolan och klassen! det är bra. Johanna och jag fick ta tio över fem bussen hem idag för nicklas hjälpte oss med att installera några grejer på datan bland annat webb kameran, vilket är en tummen upp. Men vi gick och köpte oss mat för vi blev vrål hungriga på stört. Imorgon åker ju ongen till sicilien hon..men vi får hoppas att hon får det bra!

Något som jag diggar är att det är helg om bara två dagar och att jag har hunnit med allt jag ska göra i skolan så ligger inte efter i något iallafall och det är skönt. har engelska videon kvar då och boken men boken har jag tid att läsa och videon går snabbt att göra! aja skitsnack....


bjuder på en bild som jag tog med webbkameran föruter!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0