En miljon på banken men ingenting att leva för.

Tjo! Sitter här i soffan med datorn i knät och har just kikat på ett avsnitt av en serie på ettan. Idag har jag varit i skolan och sedan varit på träning sedan nu på kvällen så har jag suttit och kikat på tv och på datorn. Imorgon är det fredag vilket innebär att det är helg klockan tre imorgon så tummenupp för det då mina vänner. Måste säga att jag är riktigt nöjd över att ha gjort det sóm ska göras i skolan så jag kan vara helt skolfri under helgen och imorgon hur underbart!?

Sanna talade på att äta på subway imorgon och kanske hänger på isåfall men beror väl på hur hennes schema ser ut och ifall vi ska äta ungeför samtidigt :)


bjuder :) som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0