helgen efterlänktas.

Tjoho! Ja en dag i skolan som vanligt under veckorna. Men vi fick sluta tidigt idag för våran engelska lärare var inte där idag. Men sådan snäll och uppoffrande vän som jag är så väntade jag med sanna ända tills hon sluta, satt med på hennes lektion till och med. Inte dåligt dä! Vi avslutade dagen med en fika och den satt som en smäck i magen den.

Måste tillägga att jag kommer sakna sanna då hon åker till skåne imorgon och inte kommer hem förrens söndagen. Men får försöka att överleva. Nejra överlever gör jag nog garanterat men alla lämnar mig nu ju haha, johanna drog till sicilien dock kommer hon hem på torsdag, och sanna drar till skåne imorrn ho! :)


hade ju skolkort idag vi ,aja.


Jag på matten idag, inte så bra bild kanske men men det är jag iaf.


Jag nu, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0