Pirog.

Hej, nu är jag hemma efter ännu en skoldag. Började senare idag så tog 08:40 bussen. Men imorgon blire ännu softare, då blire att ta 10:05 bussen för har inte franska förrens klockan halv två! Egentligen så har vi ju coachtid men eftersom att vi inte har ngt att göra ändå så fick vi komma till halv två. Hur gött !?

Jo måste ju även säga att jag sitter vid skoldatan dom vi fått. Helnöjd är jag faktiskt, den ät riktigt snygg.
Men nu har jag tryckt i mig en pirog och ska packa iordning saker för att sedan bege mig ner till hallen på innebandyträning. hoppas det blir en rolig träning och att det går någorlunda bra iaf. Man får skylla på att det bara är andra gången, haha!


bild som jag använt förut här i bloggen som är skapligt gammal
men då jag inte har bilder på denna dator än så får man ta vad man har.
Men det är ju passande med en tummen upp för mina två sovmornar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0