10 sanningar.

Kör en sådan här lista igeen. I brist på annat liksöm.

1. Jag talar och diskuterar saker med mig själv, inte bara några ord hit och dit utan precis som om jag pratade med någon annan.
2. Jag lyssnar på musik en stor del utav dagen. Musik har liksom förmågan att beskriva känslor som man själv inte kan beskriva.
3. Jag skäms för att visa mig svag. Det är väl därför jag oftast inte gör det. Utan jag håller alla känslor inom mig.
4. Jag är sämst på att förklara så att folk förstår, haha!
5. Jag älskar att få ett riktigt skrattanfall. I loove it!
6. Så sjukt nervös inför nationella i svenska. Vet inte vad jag ska prata om.
7. Tycker om att kolla på mig själv när jag äter. haha, det låter fan stört.
8. Jag är nöjd över hur mitt liv har kommit att bli! :D 
9. Jag har starka åsikter oftast. Det är tråkigt att tycka som man "ska" tycka. Jag fattar min egen uppfattning.
10. Jag har aldrig vart tilsammans med någon. Inte ens när man var liten. Alltså inte direkt wanted, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0