Helluuu

Hej! Sitter på lektionen. Jättedrygt för vi har inget att göra. Men sedan är det nationellt prov som gäller. Hoppas det går bra som sagt. Men efter idag är det helg och det tackar jag för. Träning ikväll också! Najs, ska bli gött. Funderar på vad helgen har att erbjuda mig. Blev ingen tjejkväll som vi tänkt oss men blir säkert en på annat vis, brukar alltid bli ngn tjejkväll på helgerna nu för tiden. Men på lördag blir det i alla fall att ta en fika med hanna på förmiddagen. Trevligt!
Men hejsvejs!





Osminkad tjej i skolan idag, Smymtar kort i klassrummet. Försöker vara diskret. Lite halvpinsamt om någon märker haha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag märkte hihihi

2012-04-26 @ 10:46:04
Postat av: Sandra

ja det kan jag tänka mig ;)

2012-04-26 @ 21:10:21
URL: http://sandrussvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0