I got one life, and I'm gonna live it.

Tjobree. Kvällen fick spenderas med Johanna. Inte allt för dumt inte! Var ute och gick, var till majas där vi åt strips och mjukglass. Satt hemma vid mig i köket och tarjade och sådär. Super avslutning på denna söndagen! DM matchen förut gick bättre än förväntat. 5-3 till oss. Himla glad! Vi spelar i 5:an och de spelar i 3:an, de är även tippade att ta hem serien i 3:an iår. Så inte illa att vi vann inte. Ser fram emot imorgon och hoppas på en trevlig kväll minnsann. Jag, Johanna och Sanna ska till Hanna där dit det ska komma lite folk, sedan när de drar till parken så vet jag inte vart det bär för oss men det spörs. Våldgästa är ju ett alternativ, höhö.

Jag och johanna har va på lördag , så sov jag över där tills idag (söndag) var där till typ 14:00 eller ngt :)  för mamma ringde och frågade om jag ville med till k-stad :) det ville jag juh ! (Y) Min moster och kusin var med och mamma och robin ! :)
Ååå va snygga vi var, love it. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0