Please summer 2012, let it be my best summer ever.

Hallå! Lyssnar på musik och ska dyka ner i sängen alldelles strax. Imorse var jag hårmodell åt mia. Gick så bra så! Sedan bar det iväg för att äta lunch. Fick skratta och vara lite flum med mina knäppa vänner. Ja det var sköj. Franska var enda lektionen idag, det räcker gott och väl. Höhö, förstår inte mycket alls. Har ju godkänt och då äre ju nemas problemas på den fronten iaf.
När jag kom hem satte jag mig och kikade på matten. Har ju prov på fredag. Det ska nog gå bra detta. Sedan har jag också kollat lite små serier sådär. Sånt kommer jag inte undan.

Blev ingen fotbollsträning för mig idag. Skulle bara hinna vara med i 25-30 minuter typ. Och matten var jag verkligen tvungen att kolla på! Så känns riktigt gött att jag satte mig och kollade igenom matten förut. Hoppas att det sätter sig till på provet också!



Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0