The end of the holiday.

Hej! Gårdagen var konon. Gjorde inte mycket under dagen men på eftermiddagen/kvällen så grillade vi här hemma och sen bar det iväg för att se revy för min del. Var där och kikade med Malin och Johanna. Trevligt,trevligt! Efter revyn gick jag till Sanna där även Emma och Ellen var. Var inte där så länge innan vi drog till emma och såg på film. Det blev tomten är far till alla barnen och Heart break hotel. Ja det var första gången jag såg tomten är far till alla barnen igår också, den var faktiskt rolig, haha.

Idag så har det inte hunnit att hända mycket. Nyss gått upp typ. Senare vid fyra så har jag samling till match. Match vid halv sex dåra. Annars så kommer jag plågas av tanken på skola imorgon. Nu är det 9 veckor kvar tills sommarlov. Jag kommer att räkna ner efter varje vecka. Sommar, ge mig sommar.



inget kan va verkligare inget mera sant, det finns en plats där inte alla måste tänka likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0