Jag blev den fulaste flickan i världen

Hej. Dagen har varit slö. Jag vaknade och hoppade in i duschen på direkten. Sedan så har jag kikat på serier och bara slöat och mått. Jag och Mia drog även ut på en promenix. Härligt, lite kyligt/blåsigt var det men det var väldigt trevligt! Gött att bara gå runt och prata. Kom hem och åt varma smörgåsar och satte mig här sen. Så det var min dag. Nu laddar jag för sista veckan i skolan innan det är påsklov.





"Små onda djävlar dansar i en ring
Där står jag i mitten men jag säger ingenting
Små onda djävlar de kommer nära, de tränger sig på
Jag har inte mod att be en enda en av dom att gå"


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej för du blev faktiskt den vackraste flickan i världen lilla du :)

2012-04-02 @ 22:13:25
Postat av: Sandra

om så vore,goa johanni :) <3

2012-04-03 @ 16:19:10
URL: http://sandrussvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0