you make me wanna...

Hej! Slutade tidigt idag, klockan halv tolv. 12:40 så tog jag och Johanna bussen hem till Munket. Väl hemma så satte jag mig vid datorn och kikade lite. Vid femtiden så var det fotbollsträning som gällde. Skojj! Match på söndag. Kom hem och då blev det kebabtalltik. Har sedan kikat på serier och sånt. Gjorde mig fruktsallad förut också. Mumsigt värre!

Morgondagens planer ser ut som så att jag ska till hagfors och hämta mina linser. Och sedan så ska jag umgås med Johanna. Låter toppen. Helt underbart att vi tog hälja idag! Blev inget av med matteprov imorgon, skulle ta det någon annan dag istället. wohoo!

Nu blir det kvällen, sussa sött!









gött sö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0