pissväder!

Halloj! Här äre dött. Men har vart i turkiet en vecka så skyller på det..haha. Nu har i alla fall skolan dragit igång igen.Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Båda bra och tråkigt. Känns bra att få lite rutiner igen, hösten är ett plus, innebandyn har börjat, bytt skol lokal och är helnöjd! fått mentorn jag vill ha, klassen känns allt för perfekt just nu. Men sedan är det ju det där med att det kommer att komma massa uppgidter som känns lite mindre kul. Även att man inte har mer än 2 dagar ledigt under veckorna. Men men! Jag har överlevt förut.
Ska göra mig klar för fotbollsträningen alldelles snart, skitväder är det men får blunda för det ;)
Kommer frysa arslet av mig! Efter träningen blire hem, duscha, se Jonas och välkomna fredag och helg!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0