Det är så lätt att fantisera.

Hallojs! Haft skola idag som vanligt. Men hade bara franska idag eftersom att vi tog samhällskunskapen igår. Så det var skönt! Sanna följde med hem, vi kikade på min hemtenta...ujjjamejen den är svår. Men sanna skulle följa med hem imorgon med, så får vi klura och räkna tills hjärnan blöder. Nejra. Det var fanimej en uppgift som var dö svår. Men pappa kom väl på svaret, sanna va og med och fick fram svaret. Jag var och strosade runt någon annan stans. Höhö.

Imorgon är det helg och det är underbart. Får se vad den har att bjuda på! Ska ha det bäst iaf. Efter helgen väntas det praktik i 2 veckor. Konsum here I come hah :) Insåg nu att jag måste sova! Timmarna är viktiga. 5h å 38 mnuters sömn. Inte gott det, vill sova mera. Men vad gör man när man är nattmännisk da? plus att träningen är sen. Men Jag lever och jag diggar fan live ja.





Look at me and tell me what do you see..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0