energi.

Hejhopp. Lyssnar på musik och det klagar jag verkligen inte på! Lyssnar på en lista pappa gjort. Gillar den. Dagen har varit bra. Bara haft en lektion idag, plus sovmorgon. Lektionen var ju dock på 4h men tiden gick skapligt fort idag och det tackar jag för. Ganska kul det vi gör ändå. Vi skulle gissa löner för olika arbeten. Hade fel på varje arbete. Var lite generös kanske. Men kan inte ta på mig allt faktiskt, johanna var med. Men inte mkt till hjärna det där , haha eller va sägeru johanna?

Bakade muffins idag! supergoda. synd för pappa som inte får ngn då ;) han åkte på jobb i förmiddags. Vet inte om han är riktigt framme än ens eller om han typ nyss kommit fram. Om man jämför 2 h om dagen med typ 10-12 timmar så åker jag gläderligen till karlstad till skolan.


we♥it bild.  texten är verkligen sann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0