food time.

Har haft en bra dag än så länge. Det har inte hänt värst mkt men har ändå varit en go dag. Var ute och gick imorse. Sen så duscha jag. Sedan blev det seriekollande samt musik. Lagade mat däremellan också! Haft det lite trevligt med pilla och mamma og. höhö. Vid halv sju-sju så blir det att gå och äta pizza med några brudar. Jag njuter som bara den av att det är sportlov nu också! Himla najs.



random bild. vet inte varför jag alltid typ gör den där minen när man ska grimasera. jaja intresseklubben antecknar..


Nu ska jag göra mig klar innan jag drar iväg och äter lite mat med goa tjejer :)

Ha en bra kväll, det ska jag försöka med i varje fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0