fossingera fryser.

Sitter här med frusna fötter. Jag fryser alltid om mina fötter, iskall! Strumpor eller sockor på när det är dags att sova är ett måste iaf. För tilfället så lyssnar jag på musik och mår allmänt bra. Dagen har varit bra från början till slut. Började ju med praktiken på konsum idag, det gick bra och de va trevligt. Visst allt gick väl inte som smort kanske ;) men man kan inte va felfri. Vid halv sju så hade jag innebandyträning. Den var superkul! Sen hem, duscha,äta,kika serier,lyssna på musik och bara må allmänt gött. Nu ska jag borsta tänderna, sätta på mig sockor och hoppa ner i sängen medans jag välkomnar morgondagen.



random bild, även den med långa håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0