hälja!

Japp nu har man helg. Slutade vid tolv idag. Skönt. Det gick super fort så kändes knappast som om jag varit där länge alls. (det var jag ju inte heller men ni fattar) Gick iaf hem och hoppade in i duschen för att göra mig lite fräsch, så nu sitter jag här nyduschad och mår superb med mitt naturgodis som jag köpte förut innan jag gick hem. Köpte såklart tuggumi också, hur skulle jag annars överleva? och tops som jag måste ha när jag sminkar mig, varit slut på dem här hemma ett par dagar nu så jag har fått använda bomullstussar, inte lika smidigt. Men det går. Jaja. Ska iaf sätta på en serie nu och kika på det och förstås äta naturgodis. Det är det här jag gör bäst, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0