Här dyrkar vi musik

Morning! Eller ja jag har varit vaken ett tag och det är väl inte direkt "morgon" mera dag. Sov till tolv idag. Gött! Ska alldelles strax gå upp för att sminka mig. Men det var såklart upptaget förut när jag skulle in där så jag gick ner till min kära källare och lyssna på musik. Det gör jag ju fortfarande. Härligt är det! Kapellet spelas för fullt. Jag gillart, det gör även mamma :D 

Har inga som helst planer för denna dagen heller. Vad rolig jag låter. Aldrig har jag något att göra,hah! Men det löser sig, det gjorde det ju så bra igår iaf. Men hallå vilket jävla awesome väder vi har idag då, nästan så man smäter. Finfint!


Här har ni mig. Dagens morgonlook. Jag ser iaf glad ut, så vi kör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0