jag gillar din vibe.

Sitter här, nyss ätit. Det blev halv kalla mackaroner samt lite väl stekt falukorv. Men jag klagar inte, det var gott. Min dag har sett ut som så att jag varit på min praktik och sedan skrivit i loggboken. Har såklart också lyssnat på musik och sett på serier. Sen har jag ätit glass 2 ggr idag, Looovee it♥ Lyckan är ju gjord.

Imorgon är det fredag och det känns skönt att jag får sluta tolv imorgon. Alltid positivt att få sluta tidigt. Men jag skulle inte dö av att få gå som jag gör de andra dagarna heller, det är inte det. Gillar mitt val av praktikplats och det är ju bra.
Funderar på vad jag ska ta mig till imorgon. Får se vad som dyker upp. Tänker inte vara forever alone i min källare iaf. hah. Men vi får se vad det blir,som sagt.

Laleh – Some Die Young - gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0