Skjut mä.

Ja snälla gör det. Har en matte hemtenta tills imorgon och till råga på det så skulle vi ha ngn fackelparad (?) med skolan. Och jag säger en gång till, skjut mä! Men jag skiter i den och åker hem. Vi slutar ju våra lektioner 12 så tänker inte va kvar. De får säga vad de vill. Tänker inte å skämma ut mig sådär i alla fall!

Nu till lite roligare grejer. Efter skolan idag så ska jag fökja med Sanna och emma till Melkers. Sen så är det träning ikväll, uu va gött! Sanna ska även få hjälpa mig med matten som sagt. Hoppas på lite framsteg :)
Längtar så mkt till helgen nu. Vi får se vad den har att bjuda på. Något bra hoppas jag! :)




Jag nu i skolan, har de rätt chill ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0