Sportlov.

Och det känns helt underbart att veta att man har sportlov nu. Var ju sista skoldagen för mig denna veckan och den inefattade en lektion kommunikation på 4 timmar. Jag och johanna hade en trevlig dag sådära allmänt. Skratt och sånt! En bra dag. När jag kom hem så satt jag vid datorn, lyssnade på musik och sådant. Drog senare iväg till sanna, där Mia skulle färga sannas hår. Sedan blev det en promme hem. Göttans! Ska gå till Sanna till morgonen också, för hon ska få ta med mina apl papper ner för det glömde jag såklart att göra idag..typiskt. 
 Förresten, har varit riktigt fint väder idag, våren är påväg nu känns det som. Riktigt underbart!


Haha, sant dä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0