sucker for love.

Hej. Hemma efter en dag på praktiken. Gjorde faktiskt lite övertid idag. Entusiastiska Sandra kliver in da, hehe. Sitter och lyssnar på musik. Är alltid så skönt när man ska gå hem från praktiken och man vet att, NU får jag lyssna på musik. Men det är värt länktan. Lite pinsamt kan det bli också då jag går runt och sjunger i affären. Höhö. Men det går ju inte att låta bli heller så det får gå. Men jag är ju så att jag kan prata för mig själv också så det brukar jag komma på mig själv med att göra. Folk kan ju tro att jag är knäpp eller nö, men det bjuder jag på. Är väl inte helt frisk heller kanske, hah! 

Jag har fått mig spring tights också! supernice! Göttmos dä. De är lite halv lösa i magen men det gör föl ittna. Har ön långö ben sö har ön dä liksöm. ;)



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0