Underbart.

Hellojs! Vaknade imorse och fick reda på att jag inte skulle kunna duscha här hemma. Det var något fel med avloppet, det typ läckte vatten när man duscha och så. Men pappa tejpade röret och la trasor runt, så jag fick ta mig en snabb dusch. Men jävlar så gött. Det kan va den goaste duschen på länge. Hah! Nu känner jag mig iaf fräsch! :)
Men det skulle komma några hit på måndag och kika. Bra det iaf!

Sitter och funderar på vad dagen har att erbjuda. Har inte en blek om vad jag ska göra. Vill inte bara sitta hemma heller, men får väl se om det finns något att göra eller någon som vill hålla mig sällskap en dag som denna. Nu ska jag fortsätta att lyssna på lite musik här, ha det gött!




två random bilder, där ä gammla håret og, så inget nytaget som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0