10 sanningar.

Tredje gången jag gör så här tror jag men asch da.


  1. Jag längtar enormt mycket till sommaren nu.
  2. Det brukar oftast va småsaker som gör mig som gladast.
  3. Gillar inte feminismen.
  4. Ganska starka åsikter
  5. Blyg bland personer man inte känner. Fast det beror faktiskt på hur den/de personen är.
  6. Jag är snål fast inte när vi ska äta någonstans eller fika eller ngt. Vad är det med mig?
  7. Jag älskar att åka bil och buss med musik i öronen och speciellt på kvällen. Underbart♥
  8. Att kolla på serier är något jag gillar starkt. Kul att ha ngt att följa.
  9. Jag skickade in min sexualkunskaps hemtenta med en liten oanpassad text i. Johanna hade skrivit i min tenta på skojs skull. Hon visade mig ju sedan men vi glömde att ta bort det..liten panik jag fick! Men jag kan heller inte annat än å skratta när jag läser texten. Kanske lägger upp den ngn dag.Haha..
  10. Jag funderar för mkt ibland.




jag ser ju ut som en kär ibland. Detta kortet hör dit känns det som. Men bjur som alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0