Crazy train.

Tjobree! Sitter i min puff här på golvet och lyssnar på musik och kikar runt. Har träning sedan vid kvart i nio. Gött mos! Är lite trött men det blir bättre snart det. Men man blir så trött när man sover på bussen samtidigt som det är så mörkt ute. Jaja. Imorgon tar jag helg också, redan tjugo över elva. Skönt att få komma hem tidigt. Får se vad morgondagen har att erbjuda.

Funderar vad man ska hitta sig på med under helgen. Finns alltid något. Jo vi har ju match förresten, får hoppas att jag får va med då! Hemma match och allt så får man inte va med så kan man ju gå å kika!

Känner mig lite duktig sådär, faktiskt börjat spara pengar nu. Vi ska nämligen iväg på en resa och då vill jag spara så jag får med mig lite pengar att ha där. Och i annat fall så har jag ju sommarlovspengar ist. Jag tog iaf ut en femhundring idag så det är en bra början tycker jag. Så tänkte jag att om jag har pengar kvar i slutet utav månaden så tar jag även ut det och sparar. Så från och med nu så sparas det minst 500kr i månaden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0