Du får mig le bara så du vet.

Tjobree! Sitter i sängen där jag myst ner mig med vindruvor och andra avenyn. Har ingen samhällslektion imorgon så jag börjar inte förens tio i två. Underbart med andra ord. Tar väl ändå fem över tio bussen men ändå. Imorgon efter skolan så ska sanna och jag plugga lite. Jag vill ha hjälp med matten och sanna är ju bra på det så det blir utmärkt! 

Påväg hem från skolan förut så fick jag och johanna sånt där skratthumör.Härligt. Ibland skrattar vi så vi håller på och dör och tror att vi skrattar åt precis samma sak men icke. Och det är ju lite småfult, haha! Men vi skrattar ju oftast åt samma sak iaf så det är väl tur det. Men Johanna har varit lite bitter nu på senaste tiden, eller va säger du Johanna? Men det lär hon iaf veta eftersom att jag säger det till henne. Haha men jag ljuger inte. Men får hon choklad så blir det bra, en stund iaf ;)




Johanna kan få stå för en bild, hon blev lite dagens ämne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0