en avlägsen kusin som suttit inlåst i nåt skåp i jukkasjärvi

Haha Älskar rubriken! Fick mig ett gott skratt! Okej det är nog bara jag och min humor kanske men det lät så roligt. Det va när jag kikade på skilda världar som det va en som sa " vad är nästa nyhet en avlägsen kusin som suttit inlåst i nåt skåp i jukkasjärvi?" Haha okej jag är nog övertrött och natthumorn kommer fram! Men jaja.

Men jag gillar min humor även om jag inte alltid själv förstår mig på den. Den kan va knepig. Tur att jag även har lite knepiga vänner som även de har lite lustig humor!



Johanna och jag kan skratta enormt mycket tillsammans! Skolan VARJEDAG.
Men ibland har hon världens torraste humor, men när vi slår humorn samman så blir det awesome!


Sanna kan va rolig! Fast egentligen är hon tråkig och på något vis så får hon mig att skratta ändå! (inte så svårt att få mig att skratta oftast men ändå) Men vi har också våra skrattattacker! Jag älskar verkligen när det brakar loss å alla runt om får tinnitus.


Och mia, jadu! Så roligt när vi bara driver på och tycker att vi själva är så jävla roliga! Haha


Carolajne! Du slänger in roliga komentarer hit och dit du! Haha. Iskall da :D



Sen måste jag ju faktiskt säga att Malla balla kan få mig att skratta också, hon är att lite rolig hon! Ibland vet man inte vad som kan komma ur munnen på henne, haha :) Bilden ä från fejjan, jag snodde den :O schh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0