ganska dryg dag.

Ja men herre. Matten tar död på mig tror jag. 2,5 h matte på måndag eftermiddag, vad begär de? Men det är iaf enda mattelektionen. Skönt är iaf att nästa måndag är vi lediga från våran svenska lektion. Eller vi får vara vart vi vill, för att läsa några texter och såklart så tar jag tolv bussen så jag kommer till matten. Gud ni vad skönt! Just kikat klart på andra evenyn typ, måste ladda in flera avsnitt på mitt usb men orkar dock inte göra det nu. Ska förövrigt lägga mig om inte alls länge för ska ju upp tidigt imorgon för att dra till skolan. Känns så ovärt att åka till skolan med tidiga bussen för att vi har mentorstid på morgonen vid åtta och sedan har vi inte lektion förrens fem över tolv. Eller jo coachtid men vi har ju inget att jobba med än. Men jag är inte bitter, även om jag kände att jag verkar som det, hahah!

Hade ju även träning förut, jäävlar va gött det är da! Kul och gött, kan det bli bättre? nej just dä! :D


snyggve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0