Go i kroppen.

Jajjamän! Efter en springtur med spotify i öronen,100 situps,dusch och mat i magen så känns det mer än okej. Nu sitter jag och kikar på Andra Avenyn. 2 dagar kvar av skolveckan nu också, känns bra och jag längtar till helgen. Ska bli skönt! Har på mig gosetröjan också, gött mos. Idag kommer pappa hem också, han har ju inte varit hemma på en hel vecka nu eftersom att han jobbar en vecka och sedan är ledig en hel vecka. Gud vad härligt! Men skulle dock inte palla att åka 75 mil till jobbet, nej gud vad drygt. Iaf om man ska åka dit många gånger.

Nej nu blir det att fortsätta med att kika på Andra Avenyn.


Ger mig själv och dagen en tummen upp! :)



svänska sångs! 

Spellistan som fick följa med mig ut när jag sprang. Skön å go musik om jag får säga det själv! Den går i ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0