I got no reason to change.

Nu blir det läggdags alldelles strax. Kikat på andra avenyn och lyssnat på musik under kvällen. Känner att resten av helgen i alla fall kommer bli great! MÅSTE klippa mig och efter det slinga mig. Det är akut nu fanimej. Håret är riktigt slitet och utväxten ska bort! Men jag vill inte att håret ska bli kort. Inte för kort men det växer ju ut tillbaka. Mamma får ringa efter tid till frisören och när jag varit där så ska min käre vän mia få slinga mig. Blir finnemang det! :D


haha å jävlar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen har du insett att det är dags:)

2012-01-21 @ 09:05:53
Postat av: Sandra

Haha, ja du lina det har jag vetat länge det :)

2012-01-21 @ 14:40:35
URL: http://sandrussvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0