Johanna & Sandra dag.

Igår hade jag en supermysig dag med Johanna. Vi bakade, var ute och gick, tog kort, och skrattade en hel del. Dagen avslutades hos Sanna. En trevligt och värd dag må jag säga! :D






Go mat!

Vi bakade som vanligt.



Mumms.









Johanna ä söt och jag gillar hur mitt huvud inte kom med på bilden, haha så fult.

Älska byxorna och älska skjortan!







Det blev kladdkaka med aftereight på! mummmma!





känner du lyckan genom solen, hahah jag dör! älskar hur johanna alltid sjunger fel i låt texter.

Man får ta risken att ramla när man går ut i halken.

styler lit å glir da.











Hahah!





gillar husbilen.



stark jag e då. Höhö..







Hittade en fin bock.



Jag vågade mig såhär långt ner på isen.

Johanna vågade sig ut och fick mig att känna mig som en feglort.

Lägg märke till hålet i tummen, så fult haha!

Johannas skrattanfall, men det var riktigt roligt!


BRA DAG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0