kyligt.

Sitter och kikar på skilda världar och bara njuter av den sista tiden av lovet. Sitter  i puffen som vanligt med kuddar och filt, mysigt! Men fryser dock, så jag ska leta reda på någon riktigt gosig tjocktröja samt ett par sockor. Skulle ju inte va helt fel att ha någon bredvid sig som man skulle kunna krypa intill och värma sig vid. Hungrig börjar jag att bli också, kycklingryta med ris står på menyn idag. Gud vad gott. Älskar mammas kycklingryta och sen så älskar jag ris! kan ju inte bli bättre det. Nej nu ska jag leta reda på en tröja och tända lite ljus å ngn liten lampa eftersom det ser rejält dött och tråkigt ut när det blir sådär mörkt i rummet. Men Hejsvejs!



befinner mig i detta älskade rum mitt framför tv:n.


Vi kan väl bortse från att det ser ut som om ja är på toa för det är jag inte(ni fattar, jag i badrummet men är inte på toa).
För visso så är jag lite halv knäpp men jag tar inte kort på mig själv när jag går på toa.
Nu har vi det ur världen.


Nu hörde jag mamma ropa att det är mat, så nu springer jag upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0