låt mig få uppleva dig.

Hallojs! Sitter och lyssnar på musik och har nyss kikat klart på andra säsongen av skilda världar och längtar tills jag köper de andra också. Men nu har jag Andra Avenyn som ska få vara min ögonsen ett tag. Börjar kvart i ett imorgon. Men kommer till Karlstad redan vid elva eftersom att den bussen som går vid fem över tio är den enda vi kan ta för att hinna till lektionen. usch och blä för dessa busstider men jaja slipper ju iaf ta kvart över sju bussen.. Men det finns några dåliga saker med det bästa schemat ever. Det är att vi kommer behöva ta 06:40 bussen två dagar tror jag... Är dom dumma? Men Fördelarna stärker sig starkt emot det lite sämre! :D

Jävlar vad tråkigt prat. Vi fick ju i alla fall nya killar i klassen idag. Tio stycken tillochmed. Johanna vet jag i alla fall är redigt nöjd och inte svårt att gissa vad hon sitter och kikar på under lektionerna, haha! Undrar vem den nya favoriten är.
Längtar till träningen imorgon, det ska bli super gött och roligt också dessutom! Tänker gå och lägga mig nu, har inget annat att göra så kan väl lika gärna sussa sött.


Lina var kortsugen och insisterade på att jag skulle lägga upp den. Det gör jag gärna!
Johannis och lina. 


HAha oj vad lett jag såg ut, jaja jag fastnade inte på en enda bild så hade väl all rätt till det. Har my lovely skjorta på mig också! like it alot.



"Det är skillnad på att ha en kuk och att va en kuk"

Kommentarer
Postat av: malla

Detär skillnad på o va en ko eller kalla sig ko ;)

2012-01-11 @ 19:42:24
URL: http://maaaliiine.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha! Ja johanna är iaf en snäll å go ko :D

2012-01-11 @ 22:49:10
URL: http://sandrussvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0