låt oss leva just för glädjens skull.

Kikar på andra avenyn och äter lite gott. åh nu kom mamma ner med en chokladboll åt mig, mumms! Hon hade tydligen fått lust å baka eller ngt, vi är väl ganska lika där kanske. Den var riktigt god iaf! Sitter i alla fall nere i källaren med min super gosiga tröja på mig. Känner mig lite forever alone när jag sitter i källaren för mig själv och kikar på serier. Imorgon vid tre har jag match också, ska bli riktigt roligt. Hoppas att det går någorlunda bra också! Skönt att det är hemma match iaf.




Min mysiga tröja! :)

Kommentarer
Postat av: ?

Myyyys :)

2012-01-14 @ 22:26:44
Postat av: sandra

ja så mysigt så :)

2012-01-14 @ 23:21:26
URL: http://sandrussvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0