Livet är fult du är fager.

Dagen har inneburit, match kikande, pizza ätning, slingning av mitt hår, myskväll med goa töser hos sanna. Ja det blev en bra lördag. Tråkigt att det är söndag redan imorgon. Men får Tagga sista skolveckan på två veckor sedan för har praktik vekca 6 & 7. Konsum here I come, haha :) Ska hoppa i sängen nu jag, och känner mig lite forever alone. Så himla gött å sova i min säng i källaren. Har ju sovit där uppe ett tag. Sover iaf som en gud här nera, looove it!





Så blev slingorna. Jag är nöjd iaf. Bilderna är väl kanske inte så vackra dock.

Klockan är tjugo i fyra, nu måste jag sova men först göra mig klar för säng läge. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0