Myspys.

Tjenixen. Sitter in tha källare och kikar på andra avenyn och myser i myskläder. Nu har jag tagit helg och det känns underbart även denna gång och har inga uppgifter att göra under denna helgen heller så, en skolfri helg även denna gång. Jag är superglad så länge det varar. Imorgon är det klippning som gäller. Jag har tänkt att klippa mig läänge nu eftersom att mitt hår är slitet och sånt. Vill heller inte ha ngn uppklippning utan jag vill att håret ska vara lika långt överallt eller vad man säger. Så ska göra så att det blir så denna gång hade jag tänkt. Lättare om man typ ska göra flätor och sånt om håret är jämnlångt. Fast det är ju det att om jag ska klippa så att jag inte har upplkippning så kommer jag att få kooort hår. Hmm men det växer ju ut tillbaka. Jag är nervös jue. Det kommer typ bli axel längd eller ngt isåfall tänker jag, Tänk om jag blir jätte fuul da! Med det menar jag inte att jag tycker jag är fin nu, men att jag skulle bli fulare eller ngt. Men jag hoppas på det bästa :)



Gosebyxor.




Myskläder? jajjamän! :))


Äpplet satt fint i magen det.


Satte upp håret i en bulle samt bytte tröja men ändrade mig tillbaka te linnet.


My ego and I.



Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0