Nyår.

Hellu! Nyår var det igår också. En mkt trevlig kväll med bra sällskap. Var hos Sanna först och åt mat, spelade spel,lyssna på musik å dansa. Sedan så gick vi neråt mot 29:an på fest.Sov även hos sanna inatt. Vi gick hem vid tre tiden någon gång och när vi kom hem så kikade vi på hockey, fast jag slumrade till för blev så himlans trött. Sov riktigt gött iaf och vi gick upp vid tre. Höhö! Utvilad iaf. Resten av dagen ser ut som så att jag bara ska slöa. Kanske sätta på en serie och äta ngt gott. Blir nog god mat sedan. ska äta typ det som de åt här hemma igår. men jag avrundar här och slänger in lite bilder från igår.


Fina sanna.


Carro och johanna!


Jag då, mia gjorde en frissan.




Vi spelade sanning och konsekvens. Spelade även just dance.




Mia och johan.


Johanna och carro!


Mia!


Jag och johanna!

Ha det gött och gott nytt år förövrigt!
Det hår året vill jag hitta på massa äventyr med mina vänner och det tänker jag banne mig se till att göra också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0