Spännande.

Hejhopp! Kikar på skilda världar och myser lite. Sugen på att sätta på musik ett tag men tv:n får gå en stund till. Hade det trevligt med emma förut idag! Imorgon bär det av mot skåre där några i min släkt bor för att äta mat. Kommer bli god mat kan jag tänka mig. Men eftersom att jag inte är kräsen så går det ju ingen nöd , hah. Hoppas vi inte blir borta allt för länge. Vill komma hem till kvällen i alla fall. Men det kommer nog bli trevligt.

Måste slinga mig snarast möjligt också. Men håret är slitet..men samtidigt vill jag inte klippa mig heller. Vill ha kvar längden på håret så som den är nu. Mia känns som rätt person för jobbet! Hon slingade mig förra gången och det blev brabra. Så får ta och fråga henne om hon skulle ha lust att hjälpa en snäll själ som mig ;)







Gjorde några snygga moves för emma förut da, hahaha! ser helnöjd ut!


gulle emma!


Vi drog fram lite spel å spelade! alltid kul och socialt dessutom.


(Y)


Emma satte igång!


roligt med sådanna spel man spela när man va mindre !


Spotify fick stå på medans vi spelade!

Kalaha.


I survived the bad guy!





Jag var såklart blå! Helt klart snyggaste färgen om man väljer mellan röd och blå iaf ;)


Nu ska jag fokusera på TV:N, hejs!

Kommentarer
Postat av: ?

Lyssnar på kapellet ser ja ;)

2012-01-06 @ 16:15:14
Postat av: sandra

Klart dä ;)

2012-01-07 @ 02:48:06
URL: http://sandrussvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0