våga satsa.

Hejs! Haft en supertrevlig dag idag! Vaknade och gjorde mig iordning för att sedan åka iväg till sörby där min moster å kusiner bor. Skulle fira George som har fyllt år. Det var ett tag sedan men bättre sent än aldrig. Han fyllde ju jämt innan jul så då fanns det inte mkt tid. Så det blev väl tårta och sådant som man får på kalas. Hade det trevligt iaf. När jag kom hem blev det ännu en promenad med Mia. Hittade ett ställe där det var is och vi roader oss lite. Jämt liit halkigt! Men det var kul haha, mina skor va super halkiga. Ibland måste man få leka lite , släppa ut barnet inom sig liksom ;) haha!


När jag kom hem så satte jag på skilda världar! Kikar på det fortfarande.


Var ju tvungen att öppna en dricka och valet var enkelt! Smultron soda, uu va gott!


Skulle egentligen verkligen behöva gå och lägga mig men det brukar ju aldrig bli som man tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0