You found me.

Var ju med Johanna hem förut för att göra matte, vi har nämligen en hemtenta. Vi for iväg på träning också, gött mos! Sen jag kom hem från träningen så har jag ätit,lyssnat på musik,kikat på facebook och bloggar, hoppat i myskläderna och myst ner mig i sängen och på det så har jag skrivit på en engelska grej. Flitigt där sandra! Men det känns faktiskt gött att ha gjort det för då behöver jag inte göra så mkt på lektionen imorgon och ingenting efter. Kan känna mig lugn som en snigel. Gjorde även lite på kommunikations grejen nu. Så nu tänker jag lägga mig och sova med gott samvete! banne mig!




vas ser man ut da. Men jag bjuder på ett leende iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0