För alla dom som vågar drömma och hålla hoppet vid liv.

Hej! Sommarjobbet har börjat och idag gjorde jag dag 2 utav 15 dagar. Inget fel alls på sommarjobbet men har dock inte mycket alls att göra. Knappt någonting alls. Men dagarna rullar på och går faktiskt rätt fort! Idag när jag slutat så drog jag Sanna och Johanna iväg till karlstad för att träffa Elias och Erivan. Trevligt! Vi åt på KebabHouse. Mysigt så! Köpte mig pasta. 147:-  ,dyyrt. Men jag är inte så snål när det gäller mat ;) Funderat faktiskt på att gå och lägga mig. Klockan är bara tio men kan va gött å söv. Har ändå inget å göra :) Imorgon slutar jag i alla fall klockan halv två istället för halv fyra. Ska nämligen iväg till Karlstad för att fixa ett nytt pass. Så när det är fixat och klart så får jag börja att övningsköra. Bara det som fattas nu. Sedan så måste jag ju ha det till resan också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0